Βρισκόμαστε στη σχολή αρχιτεκτόνων μηχανικών το έτος 2508 στο Βόλο, παρακάτω αναλύουμε το τρόπο λειτουργίας και παραγωγής έργου από τους φοιτητές.
Ο τρόπος με τον οποίο οι φοιτητές σχεδιάζουν και χειρίζονται τις μορφές θα είναι μέσω του Physical Dynamic Rendering όπου θα παράγονται σε πραγματικό χρόνο και σε υλική υπόσταση. Η σχολή γίνεται ταυτόχρονα χώρος σχεδίασης και παραγωγής αντικειμένων.
1)Επεξήγηση της λειτουργίας του Physical Dynamic Rendering
2)Επεξήγηση της λειτουργίας του Physical Dynamic Rendering
Οι διορθώσεις της δουλειάς των φοιτητών αλλά και η παρουσίαση κτιρίων από τους διδάσκοντες στις διαλέξεις γίνονται μέσω ολογραμμάτων σε πραγματική κλίμακα. Ο εξωτερικός χώρος της σχολής χρησιμοποιείται σαν μια τεράστια display ολογραμμάτων.


1 σχόλιο:
Είναι ενδιαφέρον. Όμως τα ολογράμματα υπάρχουν εδώ και καιρό. Είναι μοιραίο σε λίγα χρόνια να είναι κάτι διαδεδομένο σαν τους φορητούς υπολογιστές ας πούμε. Μιλάμε όμως για μετά από 500 χρόνια. Αν επιχειρήσουμε μια λίγο μπακάλικη αναλογία, θα ανατρέχαμε από το σήμερα 500 χρόνια πριν, για να δούμε τι τεχνολογία διαθέταμε τότε και τι χρησιμοποιούμε τώρα. Θα έπρεπε για παράδειγμα το γιαταγάνι να αποτελεί ακόμη τεχνολογία αιχμής στον πολεμικό εξοπλισμό.
Το να συλλέξουμε μελλοντολογικού τύπου πληροφορίες από το Internet, βοηθάει μόνο σε μια πρώτη φάση επεξεργασίας των ιδεών μας για τον μελλοντικό Βόλο. Βοηθάει στο επίπεδο του να γνωρίζουμε τι ήδη θα έχει ανακαλυφθεί πολύ πριν το 2508, και να προβλέψουμε πως αυτό θα έχει ξεπεραστεί, απαξιωθεί και πιθανά αντικατασταθεί από κάτι άλλο που είναι δύσκολο ακόμα και να φανταστούμε. (Όσο δύσκολο ήταν για τον Αλλή Πασά να προβλέψει το Ipod).
Αυτά που θέλουμε ως καταθέσεις σας θα πρέπει να φέρουν κάτι από την μελλοντικά μεταλλαγμένη ταυτότητα του Βόλου. (Αυτό που προβλέπετε - αν υποθέσουμε πως θα ισχύσει – θα μπορούσε να ισχύσει σε οποιαδήποτε σχολή αρχιτεκτονικής).
Εδώ η παρατήρηση έχει τρομερή σημασία. Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί την σχολή Αρχιτεκτονικής του Βόλου από άλλες παρόμοιου αντικειμένου σχολές; Που είναι πιθανό να οδηγήσουν αυτή η διαφοροποίηση μετά από 500 χρόνια; Δημιουργήστε το δικό σας σενάριο και τις δικές σας αναπαραστάσεις. Μην παγιδεύεστε σε έτοιμες λύσεις.
(Να υποθέσουμε πως η δεύτερη φωτογραφία δείχνει έναν Ιάπωνα του Erasmus έξω από το κυλικείο της σχολής;)
Δημοσίευση σχολίου